Adresseløs forsendelser

Krise eller ej, hvert år rammes de danske husstande af ca. 3 mia. adresseløse forsendelser. En mængde der har været konstant de seneste mange år. Simpelthen fordi adresseløse forsendelser giver kunder i butikken.

Adresseløse forsendelser skaber opmærksomhed omkring dit produkt eller gode tilbud, fordi dit budskab bliver omdelt sammen med de personlige breve. Det betyder at dit budskab bliver set, når den daglige post skal sorteres.

Hos DistributionPLUS kan vi tilbyde dig konkurrencedygtige priser sammen med markedets bedste rådgivning. Vi følger hele din kampagne fra idé til den rammer postkassen, så du får mest ud af dine adresseløse forsendelser.

Vi har værktøjer der sikrer, at du udelukkende distribuerer til de husstande der matcher din målgruppe. Hvorfor bruge ressourcer på at markedsføre plæneklippere til folk der bor i lejlighed? Uanset hvem din målgruppe er, kommer vi gerne med oplæg til den bedst mulige omdeling, sammen med en gennemregnet kampagneøkonomi.

En løsning hos os omfatter altid et distributionstjek, så du får den bedst mulige distribution til den bedst mulige pris, ligesom vi gerne overtager praktikken i det omfang du ønsker det. Så kan du bruge tiden på opgaver der giver bedre mening i din virksomhed.